Stowarzyszenie "Lokalna Grupa Działania - Kanał Augustowski i Rospuda"

Archiwum

W dniach 29-31.05.2014r. mieliśmy przyjemność gościć przedstawicieli lokalnej grupy działania - Stowarzyszenia „Razem na wyżyny”. Grupę powitaliśmy w Hotelu Logos, tam odbyło się spotkanie szkoleniowe, a następnie spacer po Augustowie. Kolejny dzień zaczęliśmy od wizyty u Pana Jacka Olszewskiego w Topiłówce, który oprowadził nas po swoim gospodarstwie i opowiedział o pozyskanych środkach unijnych. Następnym przystankiem była Płaska, gdzie razem z Dyrektorem Gminnego Ośrodka Kultury Panem Wojciechem Krzywińskim zwiedziliśmy Centrum Informacji Turystycznej i kompleks wokół niego. W świetlicy wiejskiej pysznym obiadem z żurkiem, kibinami i blinami przyjęła nas Pani Małgorzata Ciężkowska. Po posiłku udaliśmy się w dalszą drogę. Na Śluzie Paniewo, jedynej dwukomorowej śluzie na Kanale Augustowskim na terenie Polski, mieliśmy okazję widzieć śluzowanie. Ostatnim punktem wyjazdu była Śluza Kurzyniec – jedyne przejście wodne w Europie. Nieco zmęczeni lecz z niesłabnącym poczuciem humoru wróciliśmy do Augustowa. W hotelu odbyła się konferencja nt. Leadera w nowym okresie programowania 2014-2020, a po niej uroczysta kolacja. Ostatniego dnia nasi goście popłynęli w rejs statkiem, po którym musieliśmy się pożegnać.

Serdecznie dziękujemy za bardzo mile spędzony czas i zapraszamy do odwiedzin w przyszłości.

A co o wizycie u nas napisali nasi goście?

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "KANAŁ AUGUSTOWSKI I ROSPUDA"
współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 - Leader  Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013